Sayfalar

22 Nisan 2010 Perşembe

hayat gerçekten kısa....

Sokakta dolaşırken yanıma pasaklı, pejmürde görünüşlü,
Mutemelen evsiz bir bayan yaklaştı ve akşam yemeği için bir kaç dolar vermemi istedi.
Cüzdanımdan 10 dolar çıkardım ve sordum:
"Eğer bu parayı sana verirsem, bununla akşam yemeği yerine
şarap almaz mısın?
"Hayır, yıllar önce içkiyi bıraktım" diye cevap verdi evsiz bayan.
"Bu parayla yiyecek almak yerine alış verişe gitmez
misin?" diye sordum.
"Hayır, alış veriş için boş zamanım yok" diye cevap verdi
evsiz bayan.
"Bütün zamanımı hayatta kalmak için harcamalıyım."
"Bu parayı yiyecek almak yerine güzellik salonunda da mı
harcamazsın"diye sordum.
"Deli misin" dedi bayan; "20 yıldır saçlarımı yaptırmıyorum."
"Pekala" dedim. "Sana bu parayı vermeyeceğim. Onun yerine
seni, kocam ve benimle beraber akşam yemeğine restorana
götüreceğim."
Evsiz bayan çok şaşırdı. "Bunu yaptığın için kocan sana
kızmayacak mı? Çok kirliyim ve muhtemelen iğrenç
kokuyorum."
Dedim ki: "Sorun değil. Önemli olan kocamın alışverişten,
kuaförden ve şaraptan vazgeçen kadınların neye
benzeyeceğini görmesi......

Hayat KISA
Kurallari YIK
Kolay AFFET
Yava
şça ÖP
Kalpten SEV
Kahkahalara BOGUL
ve yüzünü güldürmeyi ba
şaran hiçbir şeye sırtını DÖNME.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder